luni, 26 octombrie 2009

Un an de circ pe Mongodurul!

Parca ieri am inceput sa scriu tot felul de ineptii pe aici. Am intampinat multe dificultati, dar am reusit. Pacat ca multe din fostele postari nu mai pot fi recuperate dar voi incerca sa readuc vremurile bune in curand. Pana atunci, enjoy si relax. Mongo si echipa Racheta vor fi la fel de barbari, necenzurati si acizi. Va multumesc.

Mesaj pentru toti cititorii:
1. Cei carora nu le place ce e pe aici, sa inchida pagina.
2. Cei carora le place, faceti ce vreti, comentati, injurati, beti, mancati, sanatate si virtute, s-avem bani s-avem ce fute!

2 comentarii:

  1. La multi ani!...si la mai mare!!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hepi bărdei!!! Ti pup, bai Mongo! Mult'am ca ne faci sa radem si mult'am si eu pentru reclama la matele pe blog! :)) Haidi pa!

    RăspundețiȘtergere