luni, 26 octombrie 2009

Oracol

Draga cititorule, baga mare la intrebari!

1. Nume sau alias

2. Completeaza spatial punctat: “Cine are noroc ………..”

3. Ce culoare iti place?

4. Ce bautura iti place?

5. Ce ai bea daca ar trebui neaparat…o cana cu muci sau o cana cu saliva?

6. Cu cine ai face “sweet love”? Pt. Barbati ... Nikita sau Irinel,

Pt. Femei .... Traian Basescu sau Elena Udrea?

7. Daca ai avea sexul opus pentru 2 zile ce ai face?

8. Daca ai fi parlamentar ce lege ai propune?

9. Daca ai fi animal, ce animal crezi ca ai fi?

10. Ce vedeta ti-ar placea sa bati?

12 comentarii:

  1. 1.Mongo
    2.Cine are noroc, a mancat cacat cand era mic.
    3.Culoarea mea preferata e roz...roz vaginal.
    4.Imi place bautura buna si apa.
    5.Categoric o cana cu muci!
    6.As face sexy time cu Monica pentru ca irinel e prea scund!
    7.As face poze si filme in toate pozitiile sa am material pentru cand imi revin.
    8.As propune legalizare prostitutiei masculine!
    9.Cred ca as fi veverita, sau possum!
    10.Mi-ar placea sa ma bat cu Cosmina pasarin, dezbracati, in ulei de migdale dulci.

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.Cioama sau Crizantema
    2.Cine are noroc s-a cacat in scaldatoare! Tot cand era mic!
    3.Imi place indigoul, de preferat in zona inghinala
    4.Orice bautura depaseste mai mult de 10 grade
    5.Juma' saliva/juma' muci
    6.Pentru femei e discriminare! Mai da o varianta de raspuns...
    7.M-as masturba incontinuu si m-as minuna de ce iese din mine si sa mai si pot vedea(ce iese)!
    8.Legea lenei:nici o zi fara lene!
    9.As fi "Bai ...animalule!"
    10.Pe Nikita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Voi mai munciti sau frecati pu-- tota ziua?
    Filozofie masturbatorie .

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga anonimule, pune-ti si tu un nume sa stim cui sa-i multumim pentru critici!
    Respectam parerile tale.
    Tin sa mentionez ca postarile sunt puse aici ziua dar sunt create in mare masura seara! Vorbesc despre mine exclusiv, nu stiu sigur cat muncesc ceilalti autori!

    RăspundețiȘtergere
  5. Domnule Mongolule, eu astept sa schimbati punctul 6 si sa creati un punct de vedere misandrin.
    Va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamna Criza'nTema, voi incerca sa va indeplinesc cererea dar nu prea stiu ce alta optiune sa pun! Voi incerca!

    RăspundețiȘtergere
  7. Rectific raspunsul la intrebarea 6. As prefera-o pe Nikita, astfel indeplinindu-mi o fantezie, sa o fac cu o femeie care sa ma poata bate.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt deschisa catre solutii pertinente si multa seriozitate va rog d-le Mongo.
    Astept provincia.

    RăspundețiȘtergere
  9. 1. bunicu, stanpapusa sau sexy_lover_25cm
    2. Cine are noroc, nu a fost scapat de maicasa in cap cand era in fasa
    3. rosul de pe buzele fetiscanelor
    4. acelea rezultate prin fermentatie
    5. saliva .... ca aluneca mai usor
    6. de irinel nu ma ating pt ca mai are 2 a viata...deci aleg ce ramane
    7. ma fac lezbi
    8. sustin legalizarea prostitutiei
    9. lemur
    10. pe PEPE

    RăspundețiȘtergere
  10. 1. Pentru prieteni, Blaşa.
    2. Cine are noroc, are..
    3. Verde
    4. Esti nesimtit..macar puteai sa spui sa facem un top. Crezi ca ma pot hotari la una?!?!
    5. Pot sa pun aici ce bautura imi place?
    6. Pot sa propun eu pe cineva? ;;)
    7. Tot ce faceti voi: as sta toata ziua, as bea bere, as injura, as scuipa, m-as uita la fotbal (oricum ma uit), box si la emisiunea aia cu blondele, as fluiera dupa gagici pe strada si multe altele. Dar cel mai important, as putea sa mananc o banana pe strada fara sa se uite cineva ciudat la mine. ;)
    8. As da o lege prin care cuplurile care vor sa faca un copil sa fie testati psihologic inainte de "procesul de concepere".
    9. Unii zic ca foca...
    10. Nu sustin violenta!

    RăspundețiȘtergere
  11. 1.Lumea imi spune "te iubesc" dar cred ca porecla mea e telu sau telutzu
    2.Cine are noroc, ma cunoaste
    3.negru
    4.beau multa apa
    5.nu, multumesc
    6.Categoric irinel,poate ies si eu din criza
    7.mas fute cu mongo ca si asa e pe minus
    8.As trimite babele si pensionarii antipatici in desert.(mortii mamii lor)
    9.as fi "mai Boule"
    10.as bate-o peste cur pe Daniela Crudu

    RăspundețiȘtergere
  12. 1. Caricio, caleasca , trotil,totul ar fi atat de simlu daca nu as vedea triplu.
    2. Cine are noroc...nu ajunge pe mana lu' covrig
    3. maro...pe usa,in cutie
    4. Vin,dar tre sa aiba neaparat 2 calitati...sa fie mult si mocas
    5. Mi s-au bulbucat ochii
    6. Cu Nikita si Irinel in acelas timp...iri sa imi tina un deget in ureche si nikita sa cante la cur
    7. As manca un posum la ceaun, si din blana mi-as face mustata.
    8. As propune ca lanaga banda pt biciclisti sa se construiasca Banda Etilica pt cei cu afectiune temporara a Trompei lui eustache, Impedimente de Vorbire, si dereglari si exteriorizari ale continutului Ingerat...banda B.E.T.I.V.I. + semnul de avertizare : atentie trec betivi!
    9. Naparca
    10.As da grav in Mihai Traistariu...si in toti aia de la Accent.

    RăspundețiȘtergere