joi, 30 aprilie 2020

Dupa ani si ani

Dupa ani si ani...
Tot degeaba,
Inca imi mai place laba,
Citesc si ma minunez
Cum puteam sa aberez,
Mai tanar, mai pur,
Dar inca ma doare'n cur.

Inca mai pot scrie rime
Cand sunt in starea de bine,
Au trecut cam zece ani,
Si-am futut tone de bani
Am facut multe de-atunci
Si nevasta chiar si prunci
Poate m-am maturizat
Insa tot nu m-am schimbat

Concluzia e la fel
Nici un om nu e altfel
Bate timpul peste noi
Hainele ne cad, iar goi
Sufletul ramane drept
Iar de de nu este infect,
Nu o ia pe cotitura
Si ramanem tari in gura

Si cat timp om mai avea
Blana inca ne-om schimba
Insa niciodata, cert
Nu se schimba permanent
Glasul ala fare voce
Ce rasuna infundat
Din al nostru albind cap

Nu va ragusi in veci
Chiar de ai carcasa terci
Si va striga negresit
Cat inca nu sunt tampit,
Ma cam doare fix la pula
De tu ma crezi demn de ura
Pentru ca oricat ai vrea,
Eu fac ce vrea pula mea

Daca nu te regasesti,
Ori n-ai pula'ori nu gandesti
Inca tu mai ai o sansa,
Noua milimetrii;n teasta,
Blocat pe vulgaritate
Nu traiesti, doar dai din coate,
Pentru ca , stie si vantul,
Dumnezeu a dat cuvantul.

Nu ma pot schimba, desi
Multa lume ar dori
Insa chiar de ma ascund
Inca mai traiesc si cand,
Nu e nimenea de paza
Deodata, viata-mi pulseaza.
Sper ca nu se va opri
Nici atunci cand voi muri.

Insa spre placerea mea
Si dezamagirea ta,
Cei ca mine tot vor fi.
Ne'n'multim ca iepurii
Si la cat spun "pula mea"
Sigur ma voi reincarna
In acel ghimpe aciuat
In sufletul tau ignorant

Mongo
www.oopinie.ro

2 comentarii:

  1. Bravo Mongo, așa mai merge. E mai tare decât politica de pe ouăpinie.ro. Îmi place. Ai săpat oleacă și ai dat ce a ieșit.

    RăspundețiȘtergere
  2. In contextul Coronavirusului,mintile bolnave (umflate de alcool), basesc versuri.
    Daca tot ti-au inghetat anul ai putea sa te concentrezi pe scris. Fara gluma, asa cum ti-am mai spus, ai talent!Pacat ca nu-l exciti putin ( poate prin LABA?)si nu incerci sa-i dai un luciu ,,cult'' si serios, eventual sa publici ceva.Stiam ca te doare undeva( de toti cei ce te iubesc neconditionat)si nu ai educatia necesara pentru a sti cum sa te porti.Pacat de tine ca nu corectezi aspectele plavane din viata ta. Poate vei deveni un tip grozav. Nu ajunge ca esti un tata deosebit, trebuie sa ajungi un OM normal.
    PS. Cine te urmareste te pretuieste sau tine la tine?

    RăspundețiȘtergere