marți, 20 octombrie 2009

Seara tarziu cu Badea Mongo


Din seria filosofica “Mongo cel viteaz si pizdele de aur” va prezint un nou material editorialistic de colectie!

E seara si e tarziu. Singur cu prietenul meu etilic stau si meditez la tot ceea ce ma inconjoara! Am dat drumu la niste muzica buna sa imi pot da drumul la sirul de idei critico-penale!

Povestea mea e trista…Nu, nu m-am nascut cu vreo boala gen nanism-cretinism, tipatul pisicii chele sau iudaism; poate doar alcolism latent. Timpul trece…asa ca timpula mea de timp. In jurul meu vad oameni din ce in ce mai tristi si ma intreb cum de sunt inca optimist. E criza si ciudat, criza ii loveste cel mai tare pe ratati. Imi e scarba de Presedinte…nu de cel cu care dau noroc zilnic…cel din chiloti…ci de cel real. Adevarul e ca seamana…ambii au chelie, sunt mici si se uita ciudat la mine! Atrag simpatie, stiu asta, acesta e si scopul meu, totusi materialul asta e despre caracterizarea clasei politice.

Despre presedinte am vorbit…primul ministru acum…Emil Boc sau Emil Poc…un var bolnav de-al mult mai cunoscutului Poc…stiti voi, Pic si Poc cei mai prosti copii din bloc.

Opozitia…Mircea Geoana…un rarait notoriu, cu privire strengara, intelijent si familist. Familist datorita apartenentei la familia suricatelor. Il puteti urmari pe animal planet la emisiunea Meerkat Manor!

Crin Antonescu…ironia face ca Antonescu de traia..nu il mai chema cu siguranta Crin… pun de asemenea pariu ca nu stie inca saracul pe ce picior e pizda…

Si nu in ultimul rand, Doctor Jekill si Doamna Hyde, chirurgul pe propria-si pele, nea Oprescu. Inca nu sunt sigur daca nu cumva el era actorul din Robocap.

Am terminat…urmeaza un articol normal pentru blogul asta bolnav…cum spune o cunostinta de-a mea… S_dana…ma scuzati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu