vineri, 16 octombrie 2009

Gaze, fete, flori , baeti!

Citeam pe un blog vecin de palier cu mine ca romanii sunt obsedati de diverse lucruri. Are mare dreptate gajica care a scris pi acolo...insa, neavand avertizare de continut perverso-murdaro-bahic cum am eu pe zona, a uitat sa mentioneze unele si mai interesante!Din acest motiv voi incerca sa sintetizez cateva, separate pe sexe!

A. Obsesii ale sexului mai nasol!

1. Obsesia de a avea orgasm. La barbati ea nu exista. Noi nu dam rateuri la acest capitol! Se demonstreaza inca o data ca femeile se strica primele si devin obsedate!
2. Obsesia de a fi sexy si/sau romantice in pat. Femeile probabil nu realizeaza ca ceea ce lor li se pare sexy sau romantic, barbatilor li se pare in 90% din cazuri penibil. Aceasta obsesie cauzeaza deseori partenerilor blocaje mentale, incoerenta in raspunsuri si frica de a se exprima natural!
3. Casatoria pana la o anumita varsta limita! Probabil aceasta se datoreaza unei combinatii complexe de lucruri universal acceptate. Unul dintre aceste lucruri este , ca si in cazul bolnavilor ce primesc termene, frica, in acest caz de menopauza. Aceasta corelata cu faptul ca femeile imbatranesc ca si fructele lasate pe etajera, duce la obsesia asigurarii unui penis pentru ultimii ani din viata sexuala benevola! + dragoste evident!

B. Obsesiile sexului barbatesc.

1. Sa futem bine. Ciudat sau nu toti o facem. Daca veti intalni un barbat care crede despre el ca e un amant jalnic eu imi tai pl jos!
2. Obsedati de fotbal...Cine spune fraza gay " eu nu le am cu sportul" inseamna ca a a vut in tinerete mari probleme de personalitate! Daca ar exista un loc unde s-ar difuza non stop meciuri de fotbal, ar fi mancare bautura si femei gata sa te satisfaca, ne-am lua viza de flotant instantaneu!
3. Obsesia sa parem ceea ce nu suntem! Apare mai ales in relatia cu femeile, in toate fazele acesteia. La inceput trebuie sa parem ceea ce isi doresc...dupa ce reusim, trebuie sa parem ca ne pasa de ceea ce spun ele si ca le intelegem...la sfarsitul relatiei trebuie sa parem afectati de iminentul sfarsit.


Va multumesc! Paulo Coielhius

3 comentarii:

  1. Nu vreti sa f…ti cat mai bine, ci cat mai multe! Nu conteaza sentimentele lor, ci doar numarul lor! Nu conteaza fata lor, ci doar ce-i in chilotii lor!

    O fata spune:” A face dragoste cu cine-ti place este cel mai minunat lucru, iubitule!”
    Voi raspundeti:”Inseamna ce vrei tu iubito!dar dezbraca-te odata!”

    Imi dau seama cat de mult faceti asemanarea intre o femeie si un calculator:grele de inteles, memorie insuficienta si intotdeauna apare ceva mai bun!

    Degeaba ma aranjez si-mi dau cu parfumuri fine,degeaba umblu cu masini straine!
    degeaba port dresuri pe pulpa,degeaba sunt finuta!Merge si jeans-ul!
    Atata timp cat toate merg jos, e bine! Si facem cu schimbul!

    Sunt papusika de weekend! Sa ai ce f..e si de luni pana vineri! Sa nu duci lipsa!


    Cuvintele “pe mine nu ma inseala femeile” nu au ce cauta in fata mea..nici nu ar avea timp! Nu, pentru ca le inseli tu primul! Te asiguri ca o faci din timp, astfel nu vor avea timp sa te insele..si nici sa te paraseasca ele..

    Le oferi satisfactie, apoi scapi de ele! Si intr-un mod al draqului de dur..fara explicatii (de fapt explicatiile ti le primesti de la altcineva…daca esti norocos)..
    Esti dulce si sarmant, esti misterios si rece, apoi redevii acelasi pe care-l cunosc..ma induci in eroare, atat de mare, incat sa dau totul de la mine. Sa ma arunc cu capul in fata! Si m-am mai fript odata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de mult gresesti. Imi pare rau pentru tine. Inteleg ca ai suferit mult in trecut si imi pare rau pentru tine. Ce sa faci...asa suntem toti. Unii se ridica si merg mai departe, unii raman blocati.
    Tu faci parte din a doua categorie. Te victimizezi si cedezi la primul obstacol intalnit fara a-l studia putin si a vedea daca il poti trece sau nu!
    Tu esti cea care pluseaza la carti. Plusezi mult, prea repede si incerci sa fortezi oponentul sa se arunce. Si cand gasesti pe unul care tine pariul, nu mai esti sigura pe tine si parasesti masa.
    Cat timp femeile vad ceea ce vor ele sa vada, si nu vor accepta dialogul, barbatii vor fi la fel si ne vom cauta ca chiorii.
    Pupici! :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
  3. m-ai avertizat ca esti golan. m-ai avertizat ca bei, fumezi si f..i! si m-ai avertizat ca esti dur! dialogu’ se termina odata cu cuvantul tau, dar fumeia are intotdeauna dreptate, asa ca de cate ori tu te termini, ea incepe! este ca o partida de sex..zdravana de altfel…eu iti dadui sufletul meu, si tu ai fugit cu el..cum sa mai traiesc acum, cand te vad ca pe-un nebun?

    tic, tac
    tic,tac
    mongo!
    timpu’ tau a expirat!

    si ca si cand n-ar fi de-ajuns..
    uff..
    maiculita, vad in ceata!
    fir-ar mama iei de viata!

    RăspundețiȘtergere