marți, 3 februarie 2009

oracol pt. 4 sau 5 nu mai stiu

1. care e recordul tau in materie de cantitate de bere servita?
2. dar de alta bautura?
3. te-ai cacat pe tine vreodata?
4. vrei sa o faci cu o prietena/prieten? cine e ala?
5. care e recordul tau la masturbari/zi?
6. daca ai castiga 1 milion de euro, unde te-ai fute?
7. ai avut fantezii homosexuale?
8. de cat timp nu ai facut ceva de care sa-ti para rau?+ ce ai facut?
9.cand ti-ai dat seama ca esti penibil/a?
10.care e primul cuvant ce-ti vine in minte cand te gandesti la betie?

6 comentarii:

  1. 1.4 kile
    2.1.7 kile votka, 4 kile vin, 8 kile apa!
    3. da, m-am cacat pe mine de mai multe ori!
    4. da, vreau sa o fac cu mona si lidia, si alexandra, si anca, si roxana, si ramona!
    5.7/zi! nu l-am putut depasi pe cozma care a dat si sange din el sa faca record mondial!
    6. m-as fute in maini!
    7.normal ca am avut. au fost mai mult cosmaruri dar m-am calmat cand codrin s-a mutat din oras!
    8.de sambata trecuta! imi pare rau ca nu am bauta mai mult , poate oripilam pe toata lumea cu glumele mele proaste!
    9. azi mi-am dat seama, dar nu regret nimic!
    10. Stefan zis si pedo!

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. 8 kile (te-am luat)
    2. multa vodka, bere si whiskey
    3. de multe ori pana sa implinesc un an
    4. care alexandra?? =))
    5. ai sa te schimbi vreodata?
    6. probabil la tokio pt ca acolo m-as duce prima oara daca as castiga banii astia
    7. nope
    8. de ultima oara ;)
    9. penibila?? eu?!?
    10. sunt mai multe : "iar plec la meciuri direct din club!" :D

    pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. 3.5 kile cred......da stiu slabut..
    2. cine mai stie:))
    3. da:D cand laptele isi batea pula de mine
    4. cu mai multe odata
    5. 3 cred intr-o vara torida:P
    6. pe nr de cont unde tin banii:)
    7. da cu fisu lu' P:))
    8. habar n-am
    9. mereu
    10. cine m-o duce acasa?

    RăspundețiȘtergere
  4. 1.vreo 2 kile, ma balonez repede.
    2.eu am baut mai mult decat recordurile:)), glumesc
    3.cand eram flacau mic, si in grupa mare la camin
    4.da vreau sa o fac cu o prietena/prieten,dar nu ma lasa starea civila
    5.fara numar(cand am descoperit laba timp de jumatate de an mi sa parut cel mai bun lucru de pe pamant)..dupaia am dat de fofo
    6.mas fute in el noroc
    7.sincer nu..place pasarica
    8.nu regret nimic.sunt om matur si responsabil
    9.imi dau seama mereu, dar recent recunosc ca am fost penibil la intrebarea 2 si 3
    10.costinesti 2003, Mongo, tineretului, spuma,iulau.
    11.nu exista intrebarea 11 , dar vroiam sa va rog sa cititi si postarea mea care va aparea in viitorul apropiat.mltumesc anticipat lui mongo, ca numai el citeste.

    RăspundețiȘtergere
  5. 1. 14 halbe knd eram in clasa a10a..acuma nu as mai putea..
    2. o sticla d alexandrion si 2 d vin..inaite sa vin in onesti:))
    3. knd eram mic ii dadeam fest p la coltul camerei:))
    4. da..cu Ioana, Alexandra si o unguroaik din grupa 1..k ma intrebase Telutzu odata
    5. maxim shase
    6. in camin
    7. nu
    8. nici nu mai stiu
    9. imi dau seama knd e cazu..+la intrebarile 3 si 5:))
    10. sa fie kt mai multa k vad eu knd ajung aksa
    .................................made by Octavitza

    RăspundețiȘtergere
  6. ma sperii si nu te mai recunosc , oare esti tu ( chiar asa ai devenit )sau vrei doar sa pari dur,insensibil,obscen,debusolat,amar,superficial,fara simtul moralei si fara sentimente ?
    si caterinca are o limita

    RăspundețiȘtergere